Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

221) ההסתברות לשימוש בפוליטיקה ארגונית תלויה בגורמים ארגוניים ואישיים. זהה את הגורמים הנכונים, אישיים או ארגוניים:

1
mood
done
done
done
by
מיין לפי

222) ההסתברות לשימוש בפוליטיקה ארגונית תלויה בגורמים ארגוניים ואישיים. מהם הגורמים הנכונים, אישיים או ארגוניים:

1
done
done
done
by
מיין לפי

224) לפניך שלוש דוגמאות לפעולות שנקטו עובדים בארגון: (ראשונה) יפית, עובדת צעירה ומוכשרת פיתחה שיטה חדשה שאומצה על ידי החברה. הבוס שלה ממליץ לה ליזום ולהציע הסבר והדרכה על השיטה..."כך יכירו אותך, ידעו שאת המצאת את השיטה, הדבר יועיל לך, ולמרות הזמן שתשקיעי בכך, זה יבנה את עתידך" (שנייה) רונית אשת מכירות מוצלחת ורוצה נואשות את הבונוס הגדול שהובטח בסוף הרבעון...היא מזייפת את מספר המכירות שלה.. (שלישית) עודד שואף לקדם עסק פרטי עתידי במסגרת עבודתו בארגון ולעיתים הדובוןר גוזל זמן מעבודתו השוטפת בחרו בתשובה המנתחת נכונה את שלשת הדוגמאות מבחינת לגיטימיות המטרה והאמצעי המוזכרים בכל דוגמא.

1
done
by
מיין לפי

225) בישיבת הנהלה שהתקיימה היום בחברת 'חן מערכות מידע' הנושא המרכזי שנידון היה השפעות אפשריות של הפוליטיקה הארגונית על אנשים. ייעץ לחן, מנכ"ל החברה, על מה מהבאים משפיעה הפוליטיקה הארגונית?

1
done
done
done
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

226) תומר חן ורמי עובדים יחד בארגון 'תומר השמצות'. דני, יועץ בארגון, ערך מחקר על הקשר בין התגובה של העובד לפוליטיקה הארגונית לבין רמתו בפוליטיקה ארגונית. מהי התוצאה שתתאים באופן הכי נכון למחקר שערך דני? [רמי – גרוע בפוליטיקה ארגונית, חן – טוב בפוליטיקה ארגונית, תומר – מצטיין בפוליטיקה פנימית]

1
done
by
מיין לפי

227) תומר, לאחר קריירה מרשימה, שם לב לאחרונה שאינו חלק מ"המשחק" בארגון. תומר שמע מחבריו לעבודה שאם ייקח חלק פעיל יותר ב"משחק" בארגון יזכה בכך שישייף את מיומנותו הפוליטית – משאב שלדברי רבים יש לשייף כל הזמן. אילו פרמטרים עשויים להשתפר מהחלטה זו?

1
done
done
done
by
מיין לפי

228) דני, מנהל אוסף מוזר של משפטים שנאמרו בידי מנכ"לים בנושא "בלי פוליטיקה אי אפשר להזיז ולקדם דברים.." והועברו בהרצאה. עזרו לו לבחור את המשפטים הנכונים שעברו בהרצאה:

1
done
done
done
by
מיין לפי

229) מהן הדרכים להצטרפות נכונה ל"משחק" בעבודה?

1
done
done
done
sentiment_very_satisfied
done
by
מיין לפי

230) כיצד מומלץ להצטרף ל"משחק" לפוליטיקה הפנימית בעבודה?

1
done
done
done
done
by
מיין לפי

231) תומר, הגיע היום למבדקי התאמה במרכז ההערכה 'דירוגים'. במבדקי ההתאמה נערכו מבחנים וראיונות במטרה לדרג את תומר מבחינת האינטליגנציה הפוליטית ועד כמה הוא פועל לקידום מטרות אישיות או מטרות ארגוניות שגם תואמות את מטרותיו האישיות? תומר קיבל את הציון המקסימלי (7) בשני המדדים. באיזה רביע היית משבץ את תומר, ומה משמעות הרביע?

1
done
by
מיין לפי