Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

שלושה מצביעים 1, 2 ו-3 מצביעים לשני מועמדים A ו-B כל מצביע יכול להצביע למועמד A או למועמד B. כאשר מועמד A זוכה, מצבי 1 מקבל payoff של 1 ומצביעים 2 ו-3 מקבלים payoff של 0. כאשר מועמד B זוכה, מצביע 1 מקבל payoff של 0 ומצביעים 2 ו-3 מקבלים payoff של 1. המועמד שמקבל שני קולות או יותר זוכה בהצבעה. אילו מהאסטרטגיות הבאות מהוות Pure strategy Nash equilibrium? יש לבחור את האפשרות שמכסה את כל התשובות הנכונות מבין האסטרטגיות המוצגות.

1
done
עבור מצב א'- לא שווה לאף אחד לשנות את ההצבעה כי הוא רק יפסיד מזה (2 ו3) וגם אם 1 ישנה את ההצבעה זה לא יעזור לו. אז מצב זה מתאים. עבור מצב ב'- אם שלושתם מצביעים למועמד A אז 2 ו3 בהחלט יעדיפו לשנות את הצבעתם כדי שמועמד B ייקח וכך הם ירוויחו. מצב זה לא מתאים. מצב ג'- אם שלושתם מצבעים למועמד B אז ל-2 ו-3 אין שום אינטרס לשנות את ההצבעה ול-1 זה לא יעזור כי הוא יפסיד ככה או ככה כי יש רוב ל-B. מצב זה מתאים. מצב ד'- למצביע 2 יש אינטרס לשנות את ההצבעה כדי שהוא יזכה לכן מצב זה לא מתאים.
by
מיין לפי
by שחר רון
שחר רון 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 75
התשובה הנכונה היא תשובות א ב וג
by

במצב mixed strategy Nash equilibrium כאשר שחקן 1 משחק "שמאל" בהסתברות p ושחקן 2 משחק "שמאל" בהסתברות q כיצד ישתנו p ו-q כאשר x גדל (x גדול ממש מ-1)

1
done
ניצור מערכת משוואת בעזרת חישוב Utility: שחקן 1- עמודות- הסתברות לשמאל p והסתברות לימין 1 פחות p. מכאן ש- 3p+0(1-p) = p*0+(1-p)x נפתח את המשוואה ונקבל p= x/(3+x). שחקן 2- שורות- הסברות לשמאל q והסתברות לימין 1 פחות q. מכאן ש- 4q+0(1-q) = q*0+(1-q)x נפתח את המשוואה ונקבל q= x/(4+x). כעת ניתן לראות שכאשר נגדיל את x גם p וגם q יגדלו כי המכנה והמונה גדלים!
by
מיין לפי

שני מפרסמים מעוניינים לפרסם באתר המציג שתי פרסומות. הערך של הפרסום עבור המפרסם הראשון הוא 6$ עבור הפרסומת הראשונה ו-3$ עבור הפרסומת השנייה. ערך הפרסום עבור המפרסם השני הוא 5$ עבור הפרסומת הראשונה ו-1$ עבור הפרסומת השנייה. מי מהמפרסמים יזכה באיזו פרסומת, וכמה כל אחד מהם ישלם עבודה לפי מכרז VCG?

1
done
מכיוון שמדובר ב-VCG כל מפרסם יזכה בפרסומת רק כאשר הערך הכולל עבור 2 הפרסומות הוא הגבוהה ביותר. הערך הכולל הוא הגבוה ביותר כאשר מפרסם 2 משלם 5$ על פרסומת 1 ומפרסם 1 משלם 3$ על פרסומת 2 ולכן הערך הכולל הוא 8$. מכאן שתשובות ב' וד' מתבטלות. כדי לחשב כמה כל אחד ישלם נחשב מה הנזק שנגרם לשחקן האחר: עבור מפרסם 2, אם נסיר את אותו מפרסם 1 יזכה פרסומת 1 וישלם 6$ ואם נסיר את הפרסומת בה זכה מפרסם 2 (הפרסומת הראשונה) אז מפרסם 1 יזכה בפרסומת השנייה וישלם 3$ מכאן שהנזק הוא 6-3=3$ וזה מה שמפרסם 2 ישלם. אותו דבר נעשה עבור מפרסם 1 ונראה שהנזק שהוא גורם הוא 0$.
by
מיין לפי

מודל המלצה מסוג item to item collaborative filtering מתאים יותר ממודל המלצה מסוג user to user collaborative filtering באתר e-commerce במקרים הבאים: (יש לבחור את התשובה שמכילה את כל המקרים המתאימים מבין המקרים המוצגים).

1
done
בitem to item עדיף יותר משתמשים כי גם כל משתמש קונה מוצרים אחרים.. ומספיק שיש לך אפילו משתמש אחד שקונה מוצר כלשהוא.. אתה יכול לשייך את המוצר הבא לאיזה שהיא דימיון.. כשיש הרבה משתמשים יש אפשרות לכיסוי גבוה יותר של רכישות כל סוגי המוצרים ובגלל זה גם טוב
by
מיין לפי

חברת "אנו בונים" השיקה campaign שיווק אינטרנטי ברשתות החברתיות ובמנוע החיפוש Google לקידום פרויקט המיועד לזוגות צעירים. החברה בנתה דף נחיתה ייחודי ל-campaign. מטרת דף הנחיתה היא: (יש לבחור את התשובה שמכילה את כל המקרים המתאימים מבין המקרים המוצגים):

1
done
דף נחיתה (באנגלית: Landing page) הוא דף אינטרנט יחיד (בניגוד לאתר אינטרנט שלם בעל דפים מרובים) המוקם ברוב המקרים על מנת שיגיעו אליו (״ינחתו בו״) מקישור של פרסומים שונים כגון באנרים וקישורים (ובפרט בפרסום ממומן באינטרנט), או על ידי הפנייה מחומר פרסומי מודפס או משודר כזה או אחר. תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת לבו של המבקר למסר ספציפי (מכירה או שכנוע) ולהניעו להמשך פעולה של השארת פרטים (מתן ליד) ואף קנייה ישירה של המוצר בנוסף לכך. בכל מקרה מטרת דף הנחיתה לגרום למבקר להרגיש שהוא הגיע בדיוק למוצר או השירות אותו חיפש. יחס ההמרה (Conversion Rate)- היחס שבין מספר האנשים שביצעו פעולות (הרשמה/קנייה וכד’) לבין מספר המתעניינים בקמפיין (מספר המקליקים על הבאנר). נחשב זאת ע”י חלוקת מספר הפעולות שבוצעו במספר ההקלקות. את התוצאה שהתקבלה נכפיל ב- 100
by
מיין לפי

חברת Google משתמשת במכרז מסוג Generalized Second Price על מנת לתמחר את הפרסום ברשת

1
sentiment_very_satisfied
נכון! אמרה בכיתה!
by
מיין לפי

אם בהשקת campaign שיווק אינטרנטי ברשתות החברתיות ובמנועי חיפוש לצורך קידום פרויקט המיועד לזוגות צעירים בנתה החברה דף נחיתה ייחודי ל-campaign אז ככל שדף הנחיתה מוצלח יותר ערך ה-bounce rate יעלה.

1
done
bounce rate- אחוז של מבקרים שעזבו כבר מהדף הראשון ולא המשיכו לגלוש באתר. מההגדרה אם הדף מוצלח יותר אז אנשים ישארו באתר ולכן הערך יירד ולא יעלה.
by
מיין לפי

חברת Outbrain הישראלית, המאפשרת להמליץ לגולשים באתרי תוכן על כתבות בעלות תוכן פרסומי היא דוגמה ל-Ad affiliate.

1
done
לא נכון! Taboola ו-Outbrain הם Ad networks. הגדרה- network Ad -מסופק על ידי הpublishers .עושה את ההתאמה בין הpublisher לadvertiser .
by
מיין לפי

בחיפוש ממומן המפרסמים מבצעים bid על מאפיינים דמוגרפים של הגולשים שנחשפים לפרסומת.

1
done
המפרסם עושה bidding על מילות חיפוש מסוימות.
by
מיין לפי

Google Analytics נותן לבעלי אתר e-commerece מידע לגבי האזור הגיאוגרפי של הגולשים באתר.

1
done
by
מיין לפי