Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

הטבלה הבאה מתארת טבלת עובדה עם שלושה משתני מימד (D1, D2, D3) ושני משתני עובדה (F1, F2). על פי טבלה זו נוצרו שתי טבלאות סיכום: A. סיכום של משתנה העובדה F1על פי הקבצה של המימדים D1, D2 B. סיכום של משתני העובדה F1, F2 על פי הקבצה של המימדים D1, D2, D3 תחת איזו מהתלויות הפונקציונאליות הבאות, אם קיימות בטבלת ה-FACT, הגרעיניות של טבלת סיכום A צפוייה להיות זהה לגרעיניות של טבלת הסיכום B

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים מתאר בחירה שגויה בעליל של תרשים עסקי למענה על שאלה עסקית?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים אינו מאפיין נכונה הבדל מהותי בין: A החלטה ניהולית B החלטה תפעולית

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים, מתאר באופן המובהק ביותר, תוצאה צפויה של הגדלת מספר האילוצים (Constraints) בתהליך החלטה?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים מנמק באופן המובהק ביותר מדוע על פי המודל של תומפסון החלטות אסטרטגיות שייכות באופיין לרבעון ה"השראה" (Inspirational)

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים מגדיר באופן הנכון ביותר את מהותן הכללית של מערכות תומכות החלטה (DSS) ?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים מתאר באופן המובהק ביותר הבדל גישה מהותי בין A בינה עסקית (BI – Business Intelligence) B בינה מלאכותית (AI - Artificial Intelligence)

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים מתאר באופן המובהק ביותר את יחסי הגומלין בין המונח "מערכות תומכות החלטה" (DSS) לבין המונח "בינה ואנליטיקה עסקית" (BI&A)

1
done
by
מיין לפי

מערכות ה-BI&A תומכות בקבלת החלטות מבוססת עובדות (Fact-Driven). איזה מהבאים מתאר נכונה שיקול שעשוי להצדיק קבלת החלטות שמסתמכת על מנגנונים אחרים ("ניסיון קודם", "כללי אצבע", "תחושות בטן", וכד') ?

1
done
by
מיין לפי

בתחילת הדרך, מערכות ה-BI&A הוצגו כפתרונות לתמיכה בהחלטות אסטרטגיות של ההנהלה הבכירה, אך עם הזמן – מערכות BI&A החלו להשתלב באופן גובר כפתרונות לתהליכי קבלת החלטות טקטיות ותפעוליות. איזה מהבאים מנמק נכונה כיצד המודל של תומפסון (Thompson) לסיווג תהליכי החלטה עשוי לתת הסבר אפשרי לתהליך זה?

1
done
by
מיין לפי