Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזה מהבאים מתאר נכונה חסרון פוטנציאלי לשימוש במערכת תומכת החלטה מבוססת מודל (Model-Driven DSS) ?

1
done
by
מיין לפי

טכנולוגיות שניתן לשייכן ל-BI&A המסורתי יותר הופיעו במודלי "מחזור ההתלהבות" (“Hype Cycle”), של חברת Gartner שפורסמו בעשור הקודם, איך אינן מופיעות במודלים שפורסמו בשנים האחרונות. איזה מהבאים עשוי לתת את ההסבר הסביר ביותר לכך?

1
done
by
מיין לפי

בתחילת הדרך (שנות ה-90) מערכות BI&A לא נחלו הצלחה רבה, ומרבית פרויקטי הקמת מערכות כגון אלו נכשלו. איזה מהבאים אינו מתאר נכונה סיבה אפשרית לכך?

1
done
by
מיין לפי

אילו מהבאים מתארים נכונה מוטיבציה משמעותית לאימוץ מערכות בינה ואנליטיקה עסקית והשקעה בהן ? א. עידוד תרבות קבלת החלטות מוכוונת עובדות ב. תמיכה בקבלת החלטות ניהולית ג. הקמת תשתית מערכתית נוחה לבניית יישומים עתירי נתונים ד. יצירת שפה ארגונית אחידה בכל הנוגע לשימוש בנתונים ופרשנותם

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים מתאר באופן המובהק ביותר עיקרון בסיס של מערכת פתוחה (Open System) ?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

בסביבה ארגונית של בית חולים ציבורי גדול, איזה מהבאים ממחיש באופן המובהק ביותר את מושג ה"מוצרים המשלימים" (Complementary Products) המוזכר בהרחבות למודל הכוחות של Porter ?

1
done
by
מיין לפי

בניתוח עסקי של ארגון, נטען כי ללקוחות מידה גבוהה של קיבולת Capacity) ) ומורכבות ((Complexity אך מידה נמוכה של תנודתיות ((Volatility. איזה מהבאים נותן את הפרשנות הנכונה ביותר לאמירה זו?

1
done
by
מיין לפי

ניתן לצפות כי ככל שארגון חווה רמת מורכבות (Complexity) גבוהה יותר בכל הקשור ללקוחות, העדפותיהם, והרגלי הצריכה שלהם – נטייתו תהיה לאסוף יותר שדות נתונים עבור כל לקוח. איזה מהבאים מסביר באופן המובהק ביותר את הטיעון העומד מאחורי קביעה זו ?

1
done
by
מיין לפי

מנהלי אחד מבתי הקפה בקמפוס החליטו לנקוט באסטרטגיית "בידול" ((Differentiation. איזה מהמהלכים הבאים תומך באופן המשכנע והמובהק ביותר באסטרטגייה זו?

1
done
by
מיין לפי

הנהלת חברה העוסקת בייצור והפצת מוצרי צריכה החליטה לנקוט באסטרטגיית "הובלת מחיר" (Cost Leadership). איזה מהבאים מתאר באופן פחות מובהק מהאחרים את ההשפעה הצפויה לכך על יישום מערכות BI&A בחברה זו?

1
done
by
מיין לפי