Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזה מהבאים מתאר נכונה את סדר השלבים עפ"י מתודולוגיית ה-ETL שנלמדה בקורס? Dimensions Staging A Dimensions Warehousing B Facts Staging C Fact Warehousing D Mirroring E Referential Integrity F

1
done
by
מיין לפי

בהקשר של תהליכי ETL , איזה מהבאים מסביר באופן פחות מובהק מהאחרים הבדל בין השלבים: Mirroring A Staging B

1
done
by
מיין לפי

במודל ה-DW המתואר משמאל: - FACTטבלת עובדה פרטנית - SUMMARYטבלה סיכומית, עם סכימה של f1 בטבלה FACT , על פי משתני המימד a, b, T A, B, C, D - טבלאות מימד בשתי הטבלאות המשתנה T מבטא מימד תאריך - יום/חודש/שנה בלבד, ללא שעה איזה מהבאים מתאר סדר אפשרי נכון של עדכון הטבלאות, כאשר נרצה ליישם תהליך ה-ETL המעדכן את ה-DW ?

1
done
by
מיין לפי

במודל ה-DW המתואר משמאל: - FACT טבלת עובדה פרטנית - SUMMARY טבלה סיכומית, עם סכימה של f1 בטבלה FACT , על פי משתני המימד a, b, T A, B, C, D - טבלאות מימד בשתי הטבלאות המשתנה T מבטא מימד תאריך - יום/חודש/שנה בלבד, ללא שעה איזה מהבאים אינו מתאר נכונה יחסי גומלין בין הטבלה FACT לבין הטבלה SUMMARY ?

1
done
by
מיין לפי

בבואנו לעצב תהליך ETL להזנה ולעדכון טבלת מימד ה"לקוחות", איזו מהשאלות הבאות תהיה כנראה פחות רלוונטית מהאחרות, אם ידוע כי המקור לנתוני הלקוחות הוא מערכת ה-CRM (Customer Relationship Management)?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים אינו מתאר נכונה יתרון משמעותי של יישום מנגנוניETL בעזרת פלטפורמת מדף המיועדת לכך, לעומת יישום מנגנוני ETL באמצעות כתיבה מלאה של קוד תוכנה?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים מתאר נכונה את ההבדל המהותי בין A תרשים היסטוגרמה (Histogram) B תרשים הרכב (Composition)

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים מתאר נכונה את הרכב המשתנים בתרשים משמאל ?

1
done
by
מיין לפי

2. איזה מהבאים מתאר נכונה את הרכב המשתנים בתרשים משמאל ??

1
done
by
מיין לפי

כיצד ייראה תרשים פרטו (Pareto Chart) באוכלוסיה בה באופן מובהק לא מתקיים עקרון ה- "20-80" ?

1
done
by
מיין לפי