Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

זוג חברים שלך חזר מחופשה בחו"ל. הבעל, טיפוס נעים ושאינו ביקורתי בדרך כלל, מסר לך כי השירות במלון היה מתחת לכל ביקורת. לדבריו, הבטיח לעצמו כבר בפעם הקודמת ששהה באותו מלון לא לחזור לשם לעולם וכעת הוא כועס על עצמו שנסע בשנית. אשתו לעומת זאת מספרת כי החופשה הייתה חלומית. לפי תיאוריית הקו-וריאציה של קלי, בסיפור שלפניכם קיים מצב של :

1
done
by
מיין לפי
by Dvir LeVi
Dvir LeVi 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מישהו שיודע להסביר?
by
by Nitsan Maarek
Nitsan Maarek 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 5
קונצנזוס נמוך כי הבעל והאישה בעלי דעות שונות. עקביות גבוהה משום שבאותה סיטואציה הבעל הגיב באותה צורה, הוא לא היה מרוצה. מובחנות גבוהה כי למרות שהבעל כעס על המלון הוא בד"כ טיפוס נעים ולא ביקורתי, כלומר ההתנהגות שלו באמת מובחנת עבור סיטואציות שונות.
by

איזה מן המקרים הבאים הוא דוגמה לטעות הייחוס הבסיסית ?

1
mood
by
מיין לפי
by Gal Buzaglo
Gal Buzaglo -2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 99
התשובה היא לא שהבוס חושב שהיא אינטיליגנטית ומסיק שהיא אחראית וחרוצה ?
by
by Maor Elfassy
Maor Elfassy 11 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 465
לא, מה שאתה מתאר זה אפקט ההילה -> בעקבות ייחוס בודד הוא מייחס לה רושם כללי. בתשובה הוא מתעלם מהגורמים החיצוניים שגרמו לכך שהשולחן של גלי מבולגן (אולי מישהו אחר בילגן לה אותו?) וישר מסיק עליה מסקנות.
by

מה נכון לומר לגבי מודל מאפייני התפקיד [JCM] ?

1
done
by
מיין לפי

עובד צעיר במפעל משתדל להרשים את מנהל האגף בו הוא עובד : הוא מרבה להישאר מיוזמתו לאחר העבודה למרות שאינו מקבל על כך שכר ולמרות שהדבר מונע ממנו להיפגש עם חבריו, הוא דואג להימצא בקרבתו של המנהל ומציע ללא הרף הצעות לשיפור תהליך הייצור גם אם אינו משוכנע תמיד כי ההצעות טובות. ע"פ מאסלו העובד מנסה כרגע לספק צרכים של :

1
mood
by
מיין לפי

לפני מספר שנים יורם השתחרר משירות סדיר ביחידה קרבים. במהלך השירות שהה תקופות ארוכות בשטחים באינתיפאדה שם הרגיש מאוד רע, לעיתים קרובות נתקף פחדים ומצב רוחו היה ירוד. לאחר שחרורו משירות סדיר הוא נקרא מספר פעמים לשירות מילואים בשטחים. את הקריאות היה מקבל במעטפות צבאיות חומות. גם שירות המילואים היה סיוט עבורו והוא היה חוזר במצב רוח ירוד מאוד ומביע מחשבות של ייאוש. לאחר מספר שירותי מילואים נוצר מצב שבכל פעם שהיה רואה בדואר מעטפה צבאית חומה נתקף בחששות, פחדים ותחושות ומחשבות בלתי נעימות. תגובתו של יורם למעטפה החומה היא דוגמה מובהקת ל:

1
done
by
מיין לפי

מהו ההבדל בין הגישה הקוגניטיבית לגישה הבהביוריסטית ?

1
done
by
מיין לפי
by Jonathan Morag
Jonathan Morag 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מה ההבדל בין א' ו- ג'?
by
by Loren Tsahalon
Loren Tsahalon 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
אני גם לא הבחנתי בהבדל משמעותי בין השניים אבל מה שגרם לי בסוף לבחור בג' היה שבו מדובר על עיבוד מידע (קשב->זכירה->אימון->חיקוי). זה פשוט הרגיש לי קצת יותר ספציפי אבל לא בצורה משמעותית באמת
by

כל אחר צהריים יעל קיבלה יחס עוין מהמנהל שלה. היא שמה לב שברגע שהתחילה לחזור מהפסקת הצהריים בזמן היחס העוין הפסיק. איזה תהליך למידה התרחש?

1
done
by
מיין לפי

על פי היררכיית הצרכים של מאסלו, מה סדר הופעתן של הצרכים (מהנמוך לגבוה) ?

1
done
by
מיין לפי

ענישה בעבודה- יש משפט אחד לא מדויק. מהו?

1
done
by
מיין לפי

מה נכון לומר לגבי תיאוריית "גורמי המוטיבציה וההיגיינה" של הרצברג ?

1
done
by
מיין לפי