Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

לאחר עיכוב של חצי שנה: הנפקת שב"א (שירות בנקאי אוטומטי) יוצאת לדרך. חברת התשלומים שבבעלות הבנקים לאומי, פועלים ודיסקונט, תפרסם בימים הקרובים תשקיף לקראת ההנפקה - ביום ראשון הקרוב ייפתח הרוד שואו, אותו תוביל לאומי פרטנרס. חברת התשלומים שב"א שבבעלות פועלים, לאומי ודיסקונט תפרסם בימים הקרובים תשקיף להנפקה בבורסה, חצי שנה אחר המועד המתוכנן. ביום ראשון הקרוב יחלו חתמי ההנפקה בהובלת לאומי פרטנרס ברוד שואו מול הגופים המוסדיים. לפי הערכות, ההנפקה צפויה להתבצע לפי שווי של 350-300 מיליון שקל. ההנפקה נכפתה על הבנקים מכוח החוק להגברת התחרות במערכת הבנקאית שמחייב אותם לרדת להחזקה של 10% לכל היותר בשב"א - אלא שעיכובים בהנפקה גרמו לפועלים ולאומי להוציא לפועל מהלכי מימוש, כל אחד מהם עם מכירת נתח של 10%. פועלים ולאומי ניצלו היטב את התעניינות בפעילות של שב"א שצומחת יפה בזכות העלייה בהיקפי השימוש בכרטיסי האשראי, בין היתר ברקע צמיחת שוק הרכישות האלקטרוניות וחוק המזומן וכן איסור קבלת מזומן בתחבורה ציבורית" כלכליסט, 30/4/19 לאור הנלמד בנושא סביבה אלו סקטורים המוזכרים בכתבה זו השפיעו על חברת התשלומים שבבעלות בנק לאומי, פועלים ודיסקונט?

1
done
by
מיין לפי

טכנאי מעבדה רפואית יודעים מה הם צריכים לעשות משום שקיבלו הכשרה רפואית במעבדנות רפואית. בנוסף אי אפשר להיות טכנאי רפואי מבלי שעברת הכשרה מתאימה. בכל יום נכנס מספר שונה של פניות בהתאם למצב הבריאותי של המטופלים. מנהל המעבדה אחראי על כל עובדי המעבדה והוא המנהל היחיד בה. הטכנאים מרגישים שמקשיבים להם וכי דעתם חשובה. מבחינת מאפייני מבנה של המעבדה נכון לומר כי קיימים בה?

1
done
by
מיין לפי

להלן תרשים המבנה הארגוני של חברת תנובה נכון לומר כי המבנה הינו:

1
done
by
מיין לפי

נציג שירות מדבר עם לקוח חשוב, הלקוח מתלונן על מוצר מסוים שקיבל. נציג השירות פונה למנהל שלו מה עליו לעשות במקרה כזה? נכון לומר כי מנגנון התיאום שהנחה את מציג השירות הינו:

1
done
by
מיין לפי

באחד מנאומיו של מנכ"ל הארגון לעובדים, הוא אומר: "הארגון נמצא במצב משברי ואם לא נתגייס כולנו יחד, המצב יהיה בכי רע. אני יודע על מה אני מדבר משום שאני המנכ"ל. אם נתגייס כולנו נצליח לצמצם את הפיטורין בכ- 20%.

1
done
by
מיין לפי

על פי הספר במחקר שהשווה בין מנהלים סינים לבין מנהלים אמריקאים נמצא כי:

1
done
by
מיין לפי

על פי החלוקה של מבנה של מינצברג, המרצים באוניברסיטה שייכים ל:

1
done
by
מיין לפי

מנהל קורא לעובד לשיחה. בשיחה אומר לו המנהל: "אני רוצה שנשב יחד על הדו"ח ונעבור עליו נקודה נקודה, ובהתאם לכך תמשיך לעבוד עליו, מה דעתך?" העובד עונה לו: "אני לא מבין מה אתה רוצה ממני, עבדתי על הדו"ח כל כך קשה, השקעתי בו את כל השבוע שעבר, וכתבתי כארבעים עמודים. אני לא מבין למה אתה נטפל אליי". על פי הנלמד בנושא תקשורת:

1
done
by
מיין לפי

על פי הספר, מה מהבאים נכון לגבי רשתות תקשורת בקבוצות קטנות

1
done
by
מיין לפי

חברת רוזמרין מטעמים ים תיכוניים מעוניינת לקדם שיווק של מוצר חדש. קברניטי החברה החליטו לבחון יעילות של שתי אסטרטגיות שיווק שונות: 1. יצירת קשר עם תכניות בישול שונות ומתן חסות לתכנית, כך יופיעו המוצרים בתכנית הבישול וייחשפו לקהל הרחב 2. פרסום של מוצר ישן במחיר מבצע, ולאחר שאנשים ירכשו את המוצר הזול, להציע להם את המוצר היקר יותר. באילו טכניקות השפעה מדובר?

1
done
by
מיין לפי