Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

על פי חומר הקריאה בנושא קבוצות, מה נכון לומר על מודל punctuated-equilibrium model ?

1
done
by
מיין לפי

מחקרים מראים כי ישנה חשיבות לכיתת הלימוד. באחד הקורסים המרצה והסטודנטים אינם מרוצים מכיתת הלימוד. המרצה שולחת מייל למדור מערכת שעות ומבקשת לעבור לכיתה 210, היא מקבלת את המייל הנ"ל כתשובה: "הכיתה משוריינת". למרות שקראה את המייל שוב ושוב, היא לא הצליחה להבין ממייל זה האם הכיתה כבר תפוסה לטובת מישהו אחר, או שמי שענה לה למייל התכוון שהוא שריין עבורה את הכיתה. על פי הנלמד בנושא תקשורת:

1
done
by
מיין לפי

על פי הספר לאיזה סוג מבנה מתאימה אסטרטגיה של צמצום עלויות cost minimization ?

1
done
by
מיין לפי

בקבוצה התפתח תהליך של בטלה/עצלות חברתית social loafing מה תמליצו למנהל/ת הקבוצה לעשות?

1
done
by
מיין לפי

22.

1
done
by
מיין לפי

קבוצת סטודנטים לומדים יחד למבחן בהתנהגות ארגונית. הם פותרים שאלות לדוגמא. השאלות ברורות ויש מפתח תשובות שנבדק פעמים רבות ואושר על ידי מרצי הקורס. באחת השאלות מתעורר ויכוח בקבוצה לגבי מהי התשובה הנכונה. כולם חושבים ש- ד' היא התשובה הנכונה אבל דני מתעקש ש- ב' היא התשובה הנכונה והראה להם שזוהי התשובה המופיעה בדף התשובות. לבסוף דני מתקפל ומסכים עם שאר חברי הקבוצה ש- ד' היא התשובה הנכונה. על פי הנלמד בנושא קבוצות וצוותים נכון לומר כי:

1
done
by
מיין לפי

יוסי ראש צוות של 8 עובדים. הוא מלווה את הצוות מהקמתו והם עובדים כבר מספר חודשים על פרויקט מסוים. לאחרונה הוא מרגיש כי אחרי תקופה לא פשוטה של מתחים וחיכוכים, חברי הקבוצה מרגישים כבר הרבה יותר נוח אחד עם השני, המתח פחת, הם מתחילים כבר להתגבש, וסוף סוף יש תחושה כי חברי הקבוצה יודעים כיצד מצופה מהם להתנהג. לאור הנלמד בנושא קבוצות וצוותים סביר כי:

1
done
by
מיין לפי

בקבוצת עובדים התפתחה חשיבה קבוצתית group think מה סביר כי יקרה?

1
done
by
מיין לפי

ארגון בדרום הארץ הרוצה לפתח הליך מיון מועמדים הוגן. לשם כך הוא מכנס קבוצת עובדים שמטרתה תהיה לפעול למען פיתוח הליך מיון הוגן של מועמדים לארגון. הקבוצה מורכבת ממנכ"ל הארגון, עובד ממחלקת הייצור, שני עובדים ממחלקת השיווק, עובד מהמחלקה המשפטית, ושני עובדים ממחלקת משאבי אנוש, אחת מהן מרכזת את הקבוצה. על פי הנלמד בנושא קבוצות וצוותים נכון לומר כי:

1
done
by
מיין לפי

נדב רוצה שיוסי העובד שלו ישקיע יותר בפרויקט החדש שחשוב מאוד לארגון. הוא מזמין את יוסי לשיחת מוטיבציה. למחרת, לא רק שיוסי לא משקיע יותר, נראה שהוא משקיע פחות. על פי הנלמד נכון לומר כי:

1
done
אני חושבת שגם ב' התקבל
by
מיין לפי
by Yali ZiV-Av
Yali ZiV-Av 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה ג נכון?
by
by Guy Shpatz
Guy Shpatz 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מצטרף לשאלה
by