Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

ניר מתכנן תוכנת הדרכה עבור נציגי המכירות בחברה. על התוכנה ללמד את החומר במהירות ולהטמיעו כך שלא ישכח. הוא סימולטור אינטראקטיבי עבור נציגי המכירות אשר מאמן את יכולות המכירה. על מנת להעריך את ההדרכה, ניר ביקש מהנציגים להעריך את עצמם, שהממונים יעריכו אותם ושהם יעריכו את חבריהם. איזה רכיב צריך ניר לכלול בתוכנה על מנת שתבטיח למידה מהירה?

1
done
by
מיין לפי
by Moran Shimshila
Moran Shimshila 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 25
מישהו מצא איפה כתוב שדווקא השתתפות תוביל ללמידה מהירה? למה לא חזרתיות? בשקף 20 מצגת מוטיבציה מצוינים כלל הגורמים בהקשר של הכשרה יעילה
by

ניר מתכנן תוכנת הדרכה עבור נציגי המכירות בחברה. על התוכנה ללמד את החומר במהירות ולהטמיעו כך שלא ישכח. הוא סימולטור אינטראקטיבי עבור נציגי המכירות אשר מאמן את יכולות המכירה. על מנת להעריך את ההדרכה, ניר ביקש מהנציגים להעריך את עצמם, שהממונים יעריכו אותם ושהם יעריכו את חבריהם. איזה רכיב של למידה יעילה כולל הסימולטור?

1
mood
by
מיין לפי
by Jonathan Morag
Jonathan Morag 5 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
לא השתתפות? זה סימולטור אינטראקטיבי...
by
by Dvir LeVi
Dvir LeVi 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
לאחר בדיקה מול דיקלה- השתתפות.
by

ניר מתכנן תוכנת הדרכה עבור נציגי המכירות בחברה. על התוכנה ללמד את החומר במהירות ולהטמיעו כך שלא ישכח. הוא סימולטור אינטראקטיבי עבור נציגי המכירות אשר מאמן את יכולות המכירה. על מנת להעריך את ההדרכה, ניר ביקש מהנציגים להעריך את עצמם, שהממונים יעריכו אותם ושהם יעריכו את חבריהם. איזה רכיב של למידה יעילה כולל שלב ההערכה של ניר את ההדרכה?

1
done
by
מיין לפי

מקרה 1: יעל הופתעה מרמת המוטיבציה אשר התעוררה בקרב עובדיה בעקבות שיחת הצוות האחרונה. נראה כי חברי הצוות מנסים באופן בולט לרצות אותה ולעשות עליה רושם חיובי. היא שקלה מהו הגורם להתנהגות זו והגיעה למסקנה כי המאמצים שהשקיעה בפיתוח הפוטנציאל הטמון בכל אחד מהעובדים השתלמו. היום אחד העובדים שאל אותה אם ניתן לעשות חולצת צוות אחידה אשר תייחד את הצוות משאר העובדים, יעל כמובן הסכימה. יעל חושבת כי החברה צריכה לפעול יותר על מנת להכיר בהישגי העובדים ולכן מציעה להנהלה על מתן בונוס כספי בהתאם להישגיהם. רכיב המוטיבציה ממנו יעל הופתעה הוא:

1
done
 עצמה – חוזק הדחף / האנרגיה / המוכנות להשקיע.  כיוון – ההתנהגויות הספציפיות בהן יבחר הפרט לנקוט.  התמדה – השקעת הפרט לאורך זמן ולנוכח קשיים.
by
מיין לפי

מקרה 1 יעל הופתעה מרמת המוטיבציה אשר התעוררה בקרב עובדיה בעקבות שיחת הצוות האחרונה. נראה כי חברי הצוות מנסים באופן בולט לרצות אותה ולעשות עליה רושם חיובי. היא שקלה מהו הגורם להתנהגות זו והגיעה למסקנה כי המאמצים שהשקיעה בפיתוח הפוטנציאל הטמון בכל אחד מהעובדים השתלמו. היום אחד העובדים שאל אותה אם ניתן לעשות חולצת צוות אחידה אשר תייחד את הצוות משאר העובדים, יעל כמובן הסכימה. יעל חושבת כי החברה צריכה לפעול יותר על מנת להכיר בהישגי העובדים ולכן מציעה להנהלה על מתן בונוס כספי בהתאם להישגיהם. באיזה שלבים בהיררכיית הצרכים של מאסלו מתמקדת יעל?

1
done
מצגת מוטיבציה- שקופית 4
by
מיין לפי
by Knobel Yaniv
Knobel Yaniv 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
איך מתן בונוס זה הערכה + הגשמה עצמית?
by
by Stiven Danishevski
Stiven Danishevski 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
הגשמה עצמית - "השקיעה בפיתוח הפוטנציאל הטמון בכל אחד מהעובדים השתלמו" . הערכה - "יעל חושבת כי החברה צריכה לפעול יותר על מנת להכיר בהישגי העובדים".
by

מקרה 1 יעל הופתעה מרמת המוטיבציה אשר התעוררה בקרב עובדיה בעקבות שיחת הצוות האחרונה. נראה כי חברי הצוות מנסים באופן בולט לרצות אותה ולעשות עליה רושם חיובי. היא שקלה מהו הגורם להתנהגות זו והגיעה למסקנה כי המאמצים שהשקיעה בפיתוח הפוטנציאל הטמון בכל אחד מהעובדים השתלמו. היום אחד העובדים שאל אותה אם ניתן לעשות חולצת צוות אחידה אשר תייחד את הצוות משאר העובדים, יעל כמובן הסכימה. יעל חושבת כי החברה צריכה לפעול יותר על מנת להכיר בהישגי העובדים ולכן מציעה להנהלה על מתן בונוס כספי בהתאם להישגיהם. עפ"י היררכיית הצרכים של מאסלו בקשת העובד מהווה ביטוי ל:

1
done
by
מיין לפי

מקרה 1 יעל הופתעה מרמת המוטיבציה אשר התעוררה בקרב עובדיה בעקבות שיחת הצוות האחרונה. נראה כי חברי הצוות מנסים באופן בולט לרצות אותה ולעשות עליה רושם חיובי. היא שקלה מהו הגורם להתנהגות זו והגיעה למסקנה כי המאמצים שהשקיעה בפיתוח הפוטנציאל הטמון בכל אחד מהעובדים השתלמו. היום אחד העובדים שאל אותה אם ניתן לעשות חולצת צוות אחידה אשר תייחד את הצוות משאר העובדים, יעל כמובן הסכימה. יעל חושבת כי החברה צריכה לפעול יותר על מנת להכיר בהישגי העובדים ולכן מציעה להנהלה על מתן בונוס כספי בהתאם להישגיהם. תוכנית הבונוסים צפויה:

1
done
by
מיין לפי
by Maor Elfassy
Maor Elfassy -2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 465
מה הקשר צרכים פיזיולוגיים?
by
by Roy Sanker
Roy Sanker 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
גם כסף/שכר נכנס בצרכים הפיזיולוגיים
by

מקרה 2 יוני מכין את התוכנית השנתית של מחלקתו. מהסיכום השנתי עולה כי ביצועי העובדים בשנה החולפת היו בינוניים. בעבר, יוני ביקש מעובדיו לעשות את הטוב ביותר שהם יכולים. הוא החליט כי השנה יקבע יחד עם כל עובד את מטרותיו לשנה הבאה. יוני רוצה שהעובדים ירגישו שמטרות המחלקה הן מטרותיהם האישיות ושהעובדים ירצו להשיג את המטרות ויאמינו שהן ברות השגה. על פי התיאור, איזה עקרון של הצבת מטרות הפר יוני בהתנהגותו בעבר?

1
done
אנשים מבצעים טוב יותר כאשר נדרשים לבצע יעד ספציפי (גם אם יחסית קשה) מאשר "לעשות את המיטב" (כללי מידי) או מאשר לא מוצב כלל יעד.
by
מיין לפי

מקרה 2 יוני מכין את התוכנית השנתית של מחלקתו. מהסיכום השנתי עולה כי ביצועי העובדים בשנה החולפת היו בינוניים. בעבר, יוני ביקש מעובדיו לעשות את הטוב ביותר שהם יכולים. הוא החליט כי השנה יקבע יחד עם כל עובד את מטרותיו לשנה הבאה. יוני רוצה שהעובדים ירגישו שמטרות המחלקה הן מטרותיהם האישיות ושהעובדים ירצו להשיג את המטרות ויאמינו שהן ברות השגה. על איזה עקרון של הצבת מטרות מבוססת התוכנית החדשה של יוני?

1
done
by
מיין לפי

מקרה 3 נועם, נועה ונעמה עובדים כסוכני מכירות בחברת תקשורת גדולה. בזמן ארוחת הצהריים, נועם מגלה כי הוא מקבל עמלה גבוהה יותר על כל מכירה ממה שמקבלות נועה ונעמה. נועה ונעמה כועסות מאוד וטוענות כי הן ותיקות יותר ומוכרות יותר מנועם ולכן מגיעה להן עמלה גבוהה יותר. עפ"י תיאורית ההוגנות של אדאמס, נועם נמצא במצב של:

1
done
by
מיין לפי