Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מקרה 1: מנהל משאבי אנוש החליט לעבור על התיקים האישיים של העובדים. מהתיקים עולים התאורים הבאים: אורן מאופיין כטיפוס שקט וביישן. יפית מתוארת כבעלת דמיון וסקרנות גבוהה ביותר. בניגוד אליה, עמית מתואר כבעל "רגליים על הקרקע" וצר מוחין. המנהל אף מוצא פרופיל אישיותי שמתאר אותו עצמו כנלהב ובטוח בעצמו. עזרו למנהל משאבי אנוש לנתח תאורים אלו במונחים של 5 מימדי האישיות. התיאור של עמית מתבסס על מימד...

1
done
פתיחות לניסיון- אדם שפתוח לשינוייים ולרעיונות יצירתיים לעומת אדם צר אופקים שעובד לפי תבנית ומסגרת קבועה.
by
מיין לפי
by Yakir Ovadia
Yakir Ovadia 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
מה הקשר ?! זה בדיוק ההפך ממה שהוא
by
by Maor Elfassy
Maor Elfassy 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 465
נכון. זה שם המימד, הוא איפשהו על הסקלה (בקצה של הכי פחות פתוח להתנסויות)
by

מקרה 1 מנהל משאבי אנוש החליט לעבור על התיקים האישיים של העובדים. מהתיקים עולים התאורים הבאים: אורן מאופיין כטיפוס שקט וביישן. יפית מתוארת כבעלת דמיון וסקרנות גבוהה ביותר. בניגוד אליה, עמית מתואר כבעל "רגליים על הקרקע" וצר מוחין. המנהל אף מוצא פרופיל אישיותי שמתאר אותו עצמו כנלהב ובטוח בעצמו. עזרו למנהל משאבי אנוש לנתח תאורים אלו במונחים של 5 מימדי האישיות. התיאור של אורן מתבסס על מימד...

1
done
אקסטרוברטיות-אינטרוברטיות= מוחצנות Extroversion. (Extroversion (Sociability מצד אחד מוחצן, חברותי, אנרגטי מצד שני מופנם, ביישן, שקט.
by
מיין לפי

מקרה 1 מנהל משאבי אנוש החליט לעבור על התיקים האישיים של העובדים. מהתיקים עולים התאורים הבאים: אורן מאופיין כטיפוס שקט וביישן. יפית מתוארת כבעלת דמיון וסקרנות גבוהה ביותר. בניגוד אליה, עמית מתואר כבעל "רגליים על הקרקע" וצר מוחין. המנהל אף מוצא פרופיל אישיותי שמתאר אותו עצמו כנלהב ובטוח בעצמו. עזרו למנהל משאבי אנוש לנתח תאורים אלו במונחים של 5 מימדי האישיות. התיאור של מנהל משאבי אנוש עצמו מאופיין על פי מימד...

1
done
יציבות רגשית- מצד אחד יציב ובטוח בעצמו מצד שני עצבני חרד ומדוכא.
by
מיין לפי

מקרה 2: בני וטל שני מנהלי צוותים, דנים באישיותם של עובדי קו הייצור שלהם. הם מזכירים לחיוב את ליאור, שתמיד נוטה לראות את הצדדים החיוביים שבכל דבר ורואה בקשיים אתגרים שיש להתגבר עליהם. מאידך, הילה נוטה להיכנס לדיכאון בכל פעם שמתעוררים קשיים. טמיר מאוד מאורגן מבחינת לוחות זמנים ומספיק לבצע מטלות מרובות בלחץ זמן אך בעל יחסי אנוש בעייתים עם חבריו לעבודה, במיוחד אם דברים לא מתנהלים כשורה. גלי מאוד טובה בביצוע מטלות הדורשות מורכבות ודיוק. היא אינה מונעת על ידי לוחות זמנים לחוצים ואף מעדיפה לעבוד באיטיות. במהלך הדיון המשותף המתואר לעיל, בני חסר סבלנות ורוצה לסיים את העבודה ולעבור לשאר המשימות המחכות לו על שולחנו. הוא קצת מתוסכל מהקצב האיטי של טל ונוטה לזרז אותו ולקטוע את משפטיו (כפי שעושה לאנשים אחרים שמדברים ועובדים לאט מידי לטעמו..). על פי המתואר לעיל, ליאור מאופיינת על ידי _____ והילה מאופיינת על ידי ________.

1
done
:חיובית רגשיות- Positive Affectivity נטייה לחוות רגשות חיוביים במגוון רחב של מסגרות ותנאים. :שלילית רגשיות- Negative Affectivity   נטייה לחוות רגשות שליליים במגוון רחב של מסגרות ותנאים.
by
מיין לפי

מקרה 2 בני וטל שני מנהלי צוותים, דנים באישיותם של עובדי קו הייצור שלהם. הם מזכירים לחיוב את ליאור, שתמיד נוטה לראות את הצדדים החיוביים שבכל דבר ורואה בקשיים אתגרים שיש להתגבר עליהם. מאידך, הילה נוטה להיכנס לדיכאון בכל פעם שמתעוררים קשיים. טמיר מאוד מאורגן מבחינת לוחות זמנים ומספיק לבצע מטלות מרובות בלחץ זמן אך בעל יחסי אנוש בעייתים עם חבריו לעבודה, במיוחד אם דברים לא מתנהלים כשורה. גלי מאוד טובה בביצוע מטלות הדורשות מורכבות ודיוק. היא אינה מונעת על ידי לוחות זמנים לחוצים ואף מעדיפה לעבוד באיטיות. במהלך הדיון המשותף המתואר לעיל, בני חסר סבלנות ורוצה לסיים את העבודה ולעבור לשאר המשימות המחכות לו על שולחנו. הוא קצת מתוסכל מהקצב האיטי של טל ונוטה לזרז אותו ולקטוע את משפטיו (כפי שעושה לאנשים אחרים שמדברים ועובדים לאט מידי לטעמו..). עבור מי מהשתיים סביר לנבא הישגים גבוהים ותפוקה טובה יותר?

1
done
by
מיין לפי

מקרה 2 בני וטל שני מנהלי צוותים, דנים באישיותם של עובדי קו הייצור שלהם. הם מזכירים לחיוב את ליאור, שתמיד נוטה לראות את הצדדים החיוביים שבכל דבר ורואה בקשיים אתגרים שיש להתגבר עליהם. מאידך, הילה נוטה להיכנס לדיכאון בכל פעם שמתעוררים קשיים. טמיר מאוד מאורגן מבחינת לוחות זמנים ומספיק לבצע מטלות מרובות בלחץ זמן אך בעל יחסי אנוש בעייתים עם חבריו לעבודה, במיוחד אם דברים לא מתנהלים כשורה. גלי מאוד טובה בביצוע מטלות הדורשות מורכבות ודיוק. היא אינה מונעת על ידי לוחות זמנים לחוצים ואף מעדיפה לעבוד באיטיות. במהלך הדיון המשותף המתואר לעיל, בני חסר סבלנות ורוצה לסיים את העבודה ולעבור לשאר המשימות המחכות לו על שולחנו. הוא קצת מתוסכל מהקצב האיטי של טל ונוטה לזרז אותו ולקטוע את משפטיו (כפי שעושה לאנשים אחרים שמדברים ועובדים לאט מידי לטעמו..). על פי התיאור של גלי סביר להניח כי היא מאופיינת על ידי...

1
done
 A נוטה לבצע הרבה משימות מהר יותר, לחפש עבודה יותר קשה ומאתגרת, ולהצטיין במשימות המערבות לחץ זמן ועבודה אישית.  ל B יתרון במשימות שמערבות סבלנות, שיפוטים מורכבים ודיוק.
by
מיין לפי

מקרה 2 בני וטל שני מנהלי צוותים, דנים באישיותם של עובדי קו הייצור שלהם. הם מזכירים לחיוב את ליאור, שתמיד נוטה לראות את הצדדים החיוביים שבכל דבר ורואה בקשיים אתגרים שיש להתגבר עליהם. מאידך, הילה נוטה להיכנס לדיכאון בכל פעם שמתעוררים קשיים. טמיר מאוד מאורגן מבחינת לוחות זמנים ומספיק לבצע מטלות מרובות בלחץ זמן אך בעל יחסי אנוש בעייתים עם חבריו לעבודה, במיוחד אם דברים לא מתנהלים כשורה. גלי מאוד טובה בביצוע מטלות הדורשות מורכבות ודיוק. היא אינה מונעת על ידי לוחות זמנים לחוצים ואף מעדיפה לעבוד באיטיות. במהלך הדיון המשותף המתואר לעיל, בני חסר סבלנות ורוצה לסיים את העבודה ולעבור לשאר המשימות המחכות לו על שולחנו. הוא קצת מתוסכל מהקצב האיטי של טל ונוטה לזרז אותו ולקטוע את משפטיו (כפי שעושה לאנשים אחרים שמדברים ועובדים לאט מידי לטעמו..). עם אילו מהעובדים המתוארים לעיל סביר כי בני יעבוד בתיאום הטוב ביותר?

1
done
by
מיין לפי

מקרה 2 בני וטל שני מנהלי צוותים, דנים באישיותם של עובדי קו הייצור שלהם. הם מזכירים לחיוב את ליאור, שתמיד נוטה לראות את הצדדים החיוביים שבכל דבר ורואה בקשיים אתגרים שיש להתגבר עליהם. מאידך, הילה נוטה להיכנס לדיכאון בכל פעם שמתעוררים קשיים. טמיר מאוד מאורגן מבחינת לוחות זמנים ומספיק לבצע מטלות מרובות בלחץ זמן אך בעל יחסי אנוש בעייתים עם חבריו לעבודה, במיוחד אם דברים לא מתנהלים כשורה. גלי מאוד טובה בביצוע מטלות הדורשות מורכבות ודיוק. היא אינה מונעת על ידי לוחות זמנים לחוצים ואף מעדיפה לעבוד באיטיות. במהלך הדיון המשותף המתואר לעיל, בני חסר סבלנות ורוצה לסיים את העבודה ולעבור לשאר המשימות המחכות לו על שולחנו. הוא קצת מתוסכל מהקצב האיטי של טל ונוטה לזרז אותו ולקטוע את משפטיו (כפי שעושה לאנשים אחרים שמדברים ועובדים לאט מידי לטעמו..). אילו מהטיעונים הבאים נכון לגבי טמיר?

1
done
by
מיין לפי
by Gal Buzaglo
Gal Buzaglo 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 99
רשום באחד הסיכומים שאין הבדל בין טיפוס A לטיפוס B מבחינת היחס לממונים...רק בין עמיתים/כפופים
by

מנשה מנהל קבוצה קטנה של נציגי שרות לקוחות והוא אחראי גם על הדרכתם. סגנון ההדרכה של מנשה הוא לתפוס את הנציגים כאשר הם עובדים נכון ואז להציע תגמול על ביצוע כהלכה. נציגי שרות הלקוחות עובדים עם לקוחות, מנשה דואג להפתיע אותם בביקורים על מנת לעודד הדרכה, וביצוע נכון של פעולות. הוא מאמין שצורה זו גורמת לנציגים להיות ערניים בכל זמן. כששאר הנציגים מטפלים בלקוחות טלפוניים מנשה דואג לשוחח עם הנציגים לאחר כ- 50 עד 100 שיחות. הוא עוקב אחר השיחות שהם מנהלים דרך מסוף המחשב שלו. תפיסת הלמידה של מנשה היא דוגמא ל:

1
done
התנהגויות אופרנטיות - התנהגויות באמצעותן אורגאניזם מפעיל את הסביבה כדי להשיג את מבוקשו. התניה אופרנטית- שינוי בתדירות ההתנהגות לאור התוצאות לאחר ביצועה.
by
מיין לפי
by Sahar Ben Baruch
Sahar Ben Baruch 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 20
ככה האורגניזם מפעיל את סביבתו - המנהל מפתיע את הנציגים ומפקח עליהם והם עובדים טוב בעקבות כך
by

העבודה של סקינר על התניה מסבירה בצורה הטובה ביותר את מי מבין הבאים:

1
done
התניה אופרנטית (סקינר)- הבסיס ללמידה הוא האסוציאציה בין ההתנהגות לתוצאותיה.
by
מיין לפי
by Itzik Daniely
Itzik Daniely 11 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 60
למה זה לא רק ג'?
by
by Ilay Friedman
Ilay Friedman 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
אני גם חושב שזה ג
by
by Moran Shimshila
Moran Shimshila 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 25
גם לדעתי זה ג'
by
by Knobel Yaniv
Knobel Yaniv 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
כנ"ל חושב שזה ג'
by
by Yakir Tsizer
Yakir Tsizer 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 165
אני גם סימנתי ג' אבל אם אונסים את השאלה אפשר להבין שגם ב' נכון.. ממונים משבחים התנהגות הולמת של כפיפים (חיזוק חיובי)
by